Termeni si conditii
Dispozitii initiale:
1. Acesti Termeni si condiții definesc relatia dintre societatea noastra, Retoucherie Baneasa SRL, in calitate de prestator de servicii si operator al site-ului web www.retoucherie.ro si dumneavoastra, clientul nostru care beneficiaza de un serviciu in baza bonului de comanda sau a formularului de comanda online.
2. Aplicam o abordare uniforma pentru toti clientii nostri si le oferim aceleași beneficii. Prin urmare, regulile stabilite in cadrul acestor Termeni si conditii de afaceri sunt valabile pentru toti clientii nostri.
3. Acesti Termeni si conditii acopera, in primul rand, contractarea serviciilor puse la dispozitie de atelierele noastre. Sunt aplicabili, in egala masura, pentru contractarea unor servicii folosind linia telefonica, formularul online sau vizitand unul dintre atelierele noastre fizice.
Incheierea acordului de contractare a serviciilor de croitorie si retus
1. Puteti încheia un acord de contractare a serviciilor cu noi fie de la distanta, prin intermediul formularului online, fie personal, vizitand unul dintre atelierele noastre.
2. In cazul unui acord de contractare a serviciilor incheiat de la distanta, comanda de expediere, plasata prin formularul online constituie un acord din partea clientului iar noi vom confirma primirea sa telefonic sau prin e-mail. Ca urmare, acordul de contractare a serviciilor va fi încheiat in momentul acceptarii acordului de catre noi, sub forma preluarii produselor dvs. prin curier pentru a beneficia de serviciile de croitorie si retus. Va vom informa prin e-mail despre expedierea catre dumneavoastra a produselor retusate.
3. Pentru a trimite comanda prin formularul on-line, faceti clic pe butonul „Comanda online”. Atat conditiile de contractare a serviciilor acceptate, cat si informatiile din comanda se arhiveaza pe o perioada de 3 luni. Daca ati introdus date incorecte in comanda, aveti posibilitatea de a le corecta prin intermediul unui email trimis cat de repede cu putinta sau sa ne anuntati telefonic.
Retragerea fara motiv
1. Clientul are obligatia de-a sprijini societatea noastra in indeplinirea obligatiilor care ii revin conform acordului incheiat de la distanta prin transmiterea comenzii prin formularul online. Dupa expedierea produselor clientul nu poate sa mai modifice comanda fara a achita pretul comenzii initiale.
2. In cazul in care clientul anuleaza comanda sau refuza preluarea obiectelor, el datoreaza societatii noastre o penalizare integrala de 100% din tariful sau pretul total al comenzii.
3. Societatea noastra isi rezerva dreptul de a refuza obiectele care prezinta un grad de uzura avansat sau care emana mirosuri dezagreabile. In cazul acestor obiecte, datorita faptului ca necesita servicii si atentie speciala, tariful prestatiei va fi stabilit cu clientul.
Reclamatii
1. Clientul are obligatia de verificare a obiectelor la eliberarea lor din atelier sau prin receptionare la adresa de livrare, si de constatare imediata a executiei serviciului comandat. Nu se accepta reclamatii ulterioare ridicarii obiectelor.din atelier sau in termen de 2 zile de la receptionarea obiectelor la adresa de livrare, prin curier. Daca clientul solicita ridicarea obiectelor din atelier, orice sesizare ulterioara nu mai poate fi luata in considerare.
2. Pentru ca o reclamatie sa fie luata in considerare este necesar sa prezentati personalului Retoucherie, atat bonul fiscal, factura sau documentul care atesta plata cat si obiectul(ele), in atelierul Retoucherie din care a fost expediat.
3. Obiectele neridicate din atelier in termen de 3 (trei) luni se considera abandonate si raman in proprietatea societatii noastre, la fel si in cazul refuzului receptionarii obiectelor.prin curier, la adresa mentionata prin formularul de comanda online.
4. Daca clientul solicita ca serviciile de croitorie – retus sa fie facute intr-un mod contrar opiniei reprezentantului societatii noastre, serviciul va fi facut pe riscul clientului, aprobat prin semnatura. Aceasta cerinta va fi mentionata in scris pe bonul de comanda din atelier sau prin formularul de comanda online.
5. Lucrarile de croitorie – retus efectuate dupa masurile si indicatiile clientului, se vor executa numai pe raspunderea clientului. Societatea noastra nu va fi facuta raspunzatoare pentru nici o problema legata de prestarea incorecta serviciilor asupra obiectelor, daca semnele si indicatiile au fost efectuate de catre client. Toate solicitarile vor fi inscrise pe bonul de comanda cu semnatura clientului sau transmise prin formularul de comanda online.
6. Daca obiectele predate societatii noastre de catre client se deterioreaza din cauza unor vicii ascunse (ex.: defectiuni provenite din insuficienta rezistenta a tesaturii sau a materialului) constatata de reprezentatul atelierului, societatea noastra este absolvita de orice raspundere.
7. In cazul deteriorarii grave, pierderii sau furtului obiectelor primte in vederea retusarii, din cauze imputabile societatii noastre, se va acorda o despagubire de 50% din pretul obiectului respectiv, daca valoarea acestuia poate fi certificata printr-un bon fiscal sau factura. In cazul in care nu se poate face dovada pretului pentru obiectul respectiv se va acorda o despagubire de maxim 2 (doua) ori contravaloarea prestatiei.
8. Pentru pierderea obiectelelor uitate in buzunare, indiferent de valoarea acestora, societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare.
9. In cazul despagubirii cu contravaloarea mai sus mentionata a obiectelor aduse la retus, obiectele respective raman in proprietatea societatii noastre.
10. Pentru pierderea obiectelor, despagubirea se face in termen de 30 de zile lucratoare de la constatare.
11. Vom raspunde cu placere tuturor intrebarilor referitoare la reclamatii la contact@retoucherie.ro sau la 0755 123 803. Puteti completa reclamatia atat prin e-mail cat si in atelier, in care sa descrieți defectul sau nemultumirea cu privire la prestarea serviciului, precum si sa specificati modalitatea in care doriti sa fie solutionata reclamatia dumneavoastra.
12. Va vom informa despre progresul reclamatiei, in special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil sa va contactam telefonic.
13. Vom lua fara intarziere o decizie cu privire la orice reclamatie. Durata rezolvarii reclamatiei, inclusiv indepartarea defectelor sau remedierea serviciului de obicei dureaza pana la 30 de zile lucratoare. Este necesar ca dvs. sa ne furnizati asistenta necesara pentru respectarea termenului de mai sus.
14. Societatea noastra nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor in termen, datorita unor cauze independente de vointa noastra (lipse de energie electrica) sau in caz de forta majora.
Tarife, metode de plata si de livrare
1. Pentru serviciile de croitorie – retus, tarifele vor fi percepute conform listei de preturi afisate atat prin intermediul site-ului www.retoucherie.ro cat si afisate in atelierele noastre.
2. Tarifele de baza se aplica in cazul procedurilor simple si pot fi supuse aprecierii in functie de complexitatea serviciului solicitat. Atat pentru comenzile de retus cat si de croitorie, in regim de urgenta se va percepe o taxa suplimentara.
3. Pentru anumite servicii de croitorie tarifele vor fi calculate in functie de complexitatea comenzii.
4. Puteți selecta metoda de plata și de livrare din opțiunile pe care le oferim. Inainte de expedierea comenzii, va vom notifica cu privire la metoda de plata selectata si la costurile aferente. In cazul in care clientul alege sa plateasca cu cardul de credit, acesta accepta ca suma de plata sa fie retrasa direct de pe cardul de credit in momentul tranzactiei.
5. Metodele de plata oferite in prezent sunt: numerar in atelier, transfer bancar, plata prin card, link de plata prin platforma Revolut Business sau prin ramburs cu plata la curier.
6. Metoda de expediere si livrare inapoi catre client: firma de curierat
7. Clientul are obligatia de a receptiona obiectele retusate, in intervalul orar stabilit de comun acord. Daca la termenul stabilit pentru receptionarea produselor curierul nu gaseste pe nimeni la adresa de livrare, clientul va ridica personal produsele din atelierul din care s-a expediat comanda si va achita contravaloarea serviciului complet de curierat, respectiv expedierea de la atelier si retur in atelier.
8. Termenul de livrare se stabileste de comun acord impreuna cu reprezentantul Retoucherie iar in cazul in care termenul de executie se prelungeste acesta va fi comunicat clientului.
9. Datele de livrare prezentate au caracter informativ si se bazează pe termenele de livrare preconizate de transportatori.
10. Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a obiectelor, doar in anumite cazuri.
Informatii generale
1. In conformitate cu Legea privind inregistrarea vanzarilor, societatea noastra este obligata sa elibereze clientului o chitanta fiscala. Societatea este, de asemenea, obligata sa inregistreze vanzarea on-line la autoritatea fiscala.
2. In vederea solutionarii independente, impartiale, transparente, eficiente, rapide si echitabile, pe cale extrajudiciara, a eventualelor litigii care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii on-line incheiate cu dumneavoastra, in calitate de client, prin intermediul site-ului www.retoucherie.ro, va informam cu privire la existenta si la posibilitatea de a recurge la platforma europeana SOL (denumita in continuare „platforma SOL”). Platforma SOL este un site interactiv, gratuit si disponibil on-line, in toate limbile oficiale ale institutiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor mentionate in paragraful anterior. Aveti posibilitatea de a accesa platforma SOL la urmatoarea adresa de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.
3. Acordul va fi încheiat in limba romana si se va afla sub incidenta legilor Romaniei.
4. Tarifele serviciilor oferite sunt indicate pe site in momentul plasarii comenzii. Prin plasarea acestei comenzi, va exprimati acordul cu privire la contractarea serviciilor oferite de societatea noastra. Bonul fiscal poate fi expediat atat in format electronic cat si imprimat pe hartie. Va vom expedia bonul fiscal impreuna cu comanda, in momentul finalizarii serviciului comandat.